Shoujo-tachi wa Kouya wo Mezasu

Download Shoujo-tachi wa Kouya wo Mezasu Batch Sub Indo


Type: TV Series
Episodes: 12
Status: Completed
Genres: School
Skor : 6.49 (http://myanimelist.net/anime/31914/Shoujo-tachi_wa_Kouya_wo_Mezasu)
Tahun Rilis: 2016
Subtitle : Indonesia
Credit : wardhanime.net | animesave
Resolusi: 480p & 720p

Buntarou Hojo adalah siswa SMA yang memiliki bakat menulis, tapi tidak ada arah yang nyata dalam kehidupan atau rencana untuk masa depan. teman sekelasnya, Sayuki Kuroda pemberitahuan bakatnya, memutuskan untuk membantunya menemukan cara untuk menggunakannya dengan benar dengan mendaftar dia dalam kelompok pengembangan bishoujo permainannya.

Ketika Buntarou terpojok di kamar mandi pria di sekolah oleh Sayuki, dia terkejut ketika dia diminta keluar dari apa yang dia pikir adalah tanggal, dan lebih jauh terkejut ketika dia tahu bahwa itu bukan kencan, tapi wawancara kerja. Enggan menyetujui, dua mulai merekrut anggota lain untuk tim mereka tetapi akan mereka belajar lebih banyak tentang penciptaan permainan, atau kehidupan itu sendiri di sepanjang jalan?



Buntarou Hojo is a high school student who has a talent for writing, but no real direction in life or any plans for the future. His classmate, Sayuki Kuroda notices his talent, decides to help him find a way to use it properly by enlisting him in her bishoujo game development group.

When Buntarou is cornered in the men's bathroom at school by Sayuki, he is surprised when he is asked out on what he thinks is a date, and even further surprised when he finds out that it's not a date, but a job interview. Reluctantly agreeing, the two start recruiting other members for their team but will they learn more about game creation, or life itself along the way?



Download Girls Beyond The Wasteland Sub Indo Batch



720p
Userfiles | Uptobox | Zxcfiles
 
Previous
Next Post »